Mini-intervju?

Vilket land ska du till?
Förmodligen USA
 
Vilken organisation reser du med?
Rotary <33
 
Hur/var skulle du helst vilja bli placerad?
Hmm. Egentligen vill jag ju bara hamna där ödet placerar mig, men vore inte fel att komma till Florida eller Kalifornien. Men, som sagt, kommer bli nöjd med var jag än hamnar, det är jag säker på!
 
Har du fått familj eller gjort stat / region-val?
Nope. Det går faktiskt inte inom Rotary, så jag får bara vänta och se. Jag kanske hamnar i Kanada! 
 
Kommer du åka på något förberedelseläger?
Dte vet jag faktiskt inte...
 
Vad ser du mest fram emot?
Wow, vilken fråga. Haha sak säga det töntigaste först, så får vi det överstökat. Men min dröm är att gå på prom. Ha fin klänning. Fixa håret. Sedan längtar jag efter alla människor jag kommer att träffa, hus jag kommer att göra mig bebodd i, mat jag kommer att äta! Och, för att inte nämna Halloween! Och jul, thanksgiving. Längtar också efter min födelsedag. High School, school spirit. Jag längtar efter ALLT! 
 
Vad fruktar du mest?
ATT KOMMA HEM.
Annars Ingenting, just nu. Men det är bara för att jag är lite galen. kommer förmodligen få inre kramper ca en vecka innan jag åker. Oh, well!
 
Vill du prova någon ny sport?
American football (HAHA, kommer bli nedtrampad i leran, men det är ju också en story!) lacrosse, cheerleading, (som jag ju iförsig redan håller på med) baseball, volleyball! 
 
Vad kommer du sakna mest?
Kaviar. Mitt rum. Min mamma. Mina böcker. Svensk sommar. Kompisar.
Mitt cheerleading-lag. Min lärare Thomas. Min släkt. Jul tillsammans med min släkt. 
 
Fast, ändå. Jag kommer ju uppleva så mycket istället för detta. Amerikansk sommar. Kanske ett till cheer-lag.(inte nytt, älskar det jag har, vill inte byta det mot något) Nya lärare. En till släkt. Många nya vänner. Jul tillsammans med min andra familj. Tänker på det precis som på bilden till höger. 
 
I USA, kommer du åka på en resa arrangerad av organisationen?
Lite 'camp Rotary' och sedan åker man ofta på en slags 'USA Tour' har jag för mig. Är riktigt taggad hursom! 
 
Namnge tre platser du vill besöka i ditt land:
Los Angeles, Florida(Miami) och mina sysslingar som bor i San Fransisco! 
(varför så dålig fantasi...) 
 
Tror du att det kommer att bli ett bra år?
Vadå tror..
 
JAG VET. Och om det inte blir bra... så gör jag det bra ändå!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback