Väntar...

Väntar ju nu bara på besked+intervjutid från Rotary. Jobbigt. Vill mest bara slippa resten av ettan och åka till Usa nu. 


Inspo eller ngt. 

Hejsvejs! 


Hej! Håller just nu på att fylla i min ansökan (är väldigt sent ute och behöver svar så snabbt som möjligt, hehe) till Rotary. Jag undrar var du vände dig när du gjorde PPD-testet (det mot tuberkulos). Hittar ingen information så tänkte att du kanske kunde hjälpa mig. Hoppas du kommer iväg till USA, så kanske vi ses om jag också lyckas få placering där. :)

Svar: Hej! Ursäkta för sent svar. Jag vände mig till sjukhuset, och frågade om de kunde göra det. Försök allting, ring, mejla haha! :) De brukar vara väldigt snälla och ivriga när det gäller just utbytesstudenter. Det är egentligen bara att ringa vem som helst på sjukhuset och fråga dig fram, så hittar du rätt!
Gud vad kul att du också ska till USA!! Då ses vi ju nästan helt säkert! Åh! Kram och lycka till!<3

Och juste, ja, jag har skaffat en ny blogg! Så det var därför jag inte svarade så snabbt. Om du vil titta så heter den http://www.nattstad.se/sophiasresa :)
Sophia W-B

2014-11-30 // 19:54:44

Hej igen! Kom på en ny fråga, hur gjorde du på Section H, ska det skickas in 3 kopior av dokumentet eller endast ett, till skillnad från alla andra dokument?

Tack så länge

Svar: Jag frågade också om det faktiskt, dåligt att de inte är mer tydliga! Men det behövs bara en kopia av just lärar-intyget.

Kolla om det står någonstans att det behövs 4 kopior(på hela ansökan då), så att du inte skickar in för få. Det är ganska olika från distrikt till distrikt, men till mig sa de 4 kopior, vilket jag inte alls var beredd på... haha :) Kram
Sophia W-B

2014-11-30 // 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback